dinsdag 19 mei 2009

Vanuit tevredenheid

Hoe zou het zijn om niet nog meer te willen en genoegen te nemen met wat hier is?
Paulo Coelho


Eigenlijk zou ik hier het vervolg op krachtdieren,nl de wolf, schrijven, maar de tuinen vragen dringend onderhoud.
Zoveel spontaan groen, dat de grond uitbruist, genoeg weer voor een zevenbladsoepje vanavond.
En als je van grasland een moestuin maakt, is het eerste wat opkomt veel gras.
Maar het is zo leuk om simpelweg met de aarde bezig te zijn met rondom me de vogels en allerlei vliegende insecten, die zich te goed doen aan alles wat bloeit.
Meer hoef ik eigenlijk op dit moment niet:))

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik houd van alles wat groeit en bloeit. alleen onkruid daar houd ik niet zo van.
Groetjes Christiene

Rinkje zei

Goedenavond assayya

ha de tuinen dat is bij ons ook zo hoor.
kwZat er vanmiddag even in te kijken en dacht zo daar maag wel even aan gewerkt worden.
Mallorca is ook mooi zijn we ook eens geweest.
Ik wens je verder een hele fijne avond toe.
Knff van Rinkje.

klaproos zei

ahh ja daar weet ik wel wat van :-)
da's hier ook zo,
ja graag wil ik wat meer weten over krachtdieren,
héél erg graag zelfs,
maar ik wacht rustig af tot jij klaar bent met genieten,
slaap lekker

curieuzeneuze zei

als antwoord op de vraag van coelho, zou ik zeggen;
dan bereik je bevrijding.

veel plezier in de tuin en elders, assayya!
het zonneke helpt mee ..

Alice zei

het is fijn op te gaan in de natuur; met tuinieren of stil genieten op een bankje in het bos. Ik verkies het laatste en heel soms dan kan ik helemaal genieten ervan. Ik hoop dat jij genoten hebt van je rondje in de tuin :) en dat je lekker slaapt. Welterusten!

assyma zei

materieel heb ik niet zo nodig wat te willen, lijkt me erg vermoeiend om niet tevreden te zijn met wat je hebt,

aan de andere kant, ben ik erg veeleisend op het gebied van relaties, de inrichting van mijn leven, de opvoeding van mijn kinderen etc...

en dan denk ik ook, dat wat minder ook zeker bevrijdend zou werken...gewoon de teugels laten vieren en zien hoe het allemaal loopt...

ik word een dagje ouder en men zegt dat met de jaren ook de wijsheid zijn intreden doet, dus wie weet:-)

assyma zei

en uiteraard hebben jouw laatste twee reacties mijn "nieuwsgierigheid" gewekt.
Maar ik heb geen haast...

Boomfriend Ruerd zei

mmm hoorde dat je ook stampot van zevenblad kan maken, maar soep dat lijkt me ook wat en ik ken een vriend met veel zevenblad in de tuin. Moet je dan het jonge blad hebben?
Zou graag recept van je hebben als dat kan want het lijkt me heel gezond dus ik hou me aanbevolen.
Alvast bedankt!

Groeten aan je innerlijke engel van boomvriend Ruerd

Anoniem zei

Geniet jij maar van.. een doorn in mijn hand geeft al weer aan dat ik voorzichtig moet zijn.. maar ik kan me jouw aardehealing wel voorstellen

Morgaine zei

Lekker in de tuin graven dan, aard ook meteen zo lekker ;-)

XXX

Martine zei

Dan rest mij enkel jou een fijne dag te wensen, met je handen in de aarde en de zon op je hoofd.
Wat kan er mooier zijn?
XXXm

Keepsmiling zei

Ik ben ook al sinds gisteren in mijn tuintje bezig. Heeerlijk tussen de plantjes en de bloemetjes wat aanrommelen.


Geniet ervan!!!

Boomfriend Ruerd zei

O maar ik zou me een inner angel academy wensen die mensen een solide basis verschaft die net als jou en mij het nieuwe bewustzijn uitdragen.
De krachten bundelen zodat het voor ons makkelijker wordt om nieuwe wegen te verkennen of de steun te ervaren die mensen dat zetje in de rug geeft die breken met het oude om hun gave aan het licht te brengen.
Tsja da's zo mijn droom, wie weet komt er zoeits je hoeft ook niet aan een specifieke plek of gebouw te denken eerder een netwerk zoals we nu al een beetje hebben, maar dan dat we ook in het gewone dagelijkse leven de handen in elkaar slaan bij het openbaren van wat nog moet komen.
En dan terug in de maatschappij om mensen de engelenaanraking te brengen!
Nou ja ik droom wel vaker maar voor mij bestaat deze inner angel academy al in mijn hart en zijn we allemaal een leergang aan het volgen die begon toen we als engel een menselijke vorm aannamen.
Wat jij???

O vja en ga zeker nog koken met zevenblad een vriend van mij heeft heel veel in z'n tuin dus effe googlen en ik vindt wel wat.
maar bedankt voor de tip.

Groet aan je innerlijke engel van boomvriend Ruerd

Morgaine zei

Zeg medewijze vrouw, nog steeds aan het wieden en trekken? ;-)

XXX

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails