woensdag 22 april 2009

Zon en water

Allereerst wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de bloemen, kaartjes, krabbels( op hyve) , reacties op mijn blog, de e-mails en andere attenties, die ik gister mocht ontvangen.
Het was leuk, weer eens echt een dag met zijn tweeën op stap te zijn, het mooie weer deed de rest.
We zijn door de kop van Friesland en Groningen gereden, een eetstop in een visrestaurant in Lauwersoog, gewandeld door natuurgebieden, daar een Konik veulen geboren zien worden te midden van de grote kudde.

Ergens boven op een heel oude sluis hadden we een weids overzicht over uitgestrekte weilanden, die weer teruggebracht waren tot zoals het er vele honderden jaren geleden moet hebben uitgezien.

Aan de andere kant keek ik uit over een breed water.
’s Avonds vertelde mijn zoon, dat hij ook eens bij Zoutkamp wilde vissen.
Hij had een keer gehoord, dat de natuur daar zo mooi was en het goed karpervissen was, daar.
Ik moest lachen, precies daar waren wij die middag geweest en ik heb hem de foto’s gestuurd van de plek, waar hij binnenkort gaat vissen.
Hoezo toeval:))

10 opmerkingen:

Keepsmiling zei

Ik ben te laat...maar natuurlijk wil ik je alsnog van harte feliciteren met je verjaardag!!!!

Ik hoop dat je een geweldige dag gehad hebt.

Aan de foto's te zien...volgens mij hebben jullie heerlijk genoten!


Liefsss

curieuzeneuzemosterdpot zei

een gouden dagje, dus!

je zoon kan al oefenen, hetzij op foto? :-))

Morgaine zei

Toeval IS :D

Wat prachtig dat je een veulen geboren hebt zien worden, dat is wel een heel mooi teken van Moeder Aarde!!!

XXX

Anoniem zei

wat geweldig,
mag ik je alsnog van harte feliciteren en bedanken voor de mooie tocht die je me laat zien,

lieve groetjes
en maak er vandaag weer zo'n dag van hé,
xxx
klaproos

kruidje zei

toevallig heb ik daar ook wel gegeten.. hun vis is daar zo echt vers.. Dus lekker genoten.. heerlijk hoor!
Speciaal dat veulen.. ik ben benieuwd wat die je te vertellen heeft.

griet zei

sorrry te laat maar ik stuur je alsnog een hele warme knufffffff met veel liefs ,en je wordt weer oma leuk he allemaal dat zijn fijne dingen .
en zo'n ritje is ik fijn om te doen he ik wil zondag door de bollen gewoon overal bollen kijken is zeer ontspannend hebben jullie ook nog bollen gezien of staan die daar niet en een visssie jaaaaa natuurlijk is dat lekker ik ga voor vanmiddag lekker schelvisfile halen xxxknufffff van mij xxxx

Jet zei

Wat een mooie foto's zeg , en een veulen geboren zien worden op de dag dat jezelf verjaart is dan ook heel speciaal vind ik .
En je kan terug kijken op een mooie dag .
Liefs van Jet.

Boomfriend Ruerd zei

Mooi dat je zo genoten hebt!
Bedankt voor je feedback op de judaskinderen, had dat woord enige tijd geleden in gedachten, en ging er laatst voor zitten zo van god wat gaan we schrijven en ziedaar.
Ik belichte het waarschijnlijk vanuit de bekende invalshoek.
Ben blij met je informatie, blijkbaar is de tijd er rijp voor.
Was laatst zelfs een film over Judas op TV dus de informatie komt vrij!

Droomgroetjes ut Sneek

Boomvriend Ruerd

Martine zei

Toeval is wat je toevalt. Voor jullie twee die mooie dag en voor je zoon straks een heerlijke visochtend met superkarpers.
Mooie foto's, ik zou daar meteen naar toe willen.
XXXm

Anoniem zei

Een dag om nooit te vergeten.en dat je genoten hebt zie je terug in de foto,s en dan nog een veulen geboren zien worden is als een kado
Fijne dag nog
Groetjes Christiene.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails