zondag 5 april 2009

Volop in het licht

Wat zie je er goed uit, wat is er een rust in je gekomen, waren de reacties, die ik vandaag op de beurs kreeg.
Het bevestigde wat ik zelf ook voelde, het gaat goed en mijn energie level komt steeds meer in balans.
Geen tafel voor mij in Groningen, het voelde van te voren voor mij niet ok, deze beurs en als bezoeker voelde ik ook de dwarrelende energie, die rustige harmonische gesprekken bemoeilijkten en contacten verstoorden.
Onbegrip over dat ik er zelf niet zat, riepen bij een paar onwetenden ( hoezo mediums/paragnosten) de vraag op of ik “het”kwijt was.
Het, wat een grappige formulering.
Het, spirituele gaven, ik besefte gister ineens, dat ik daar geen tafel voor nodig had.
Wandelend door de gangpaden, door diverse mensen aangesproken, soms advies krijgend, maar nog vaker zelf ruimte en licht brengend, me niet storend aan eventuele negativiteit om mij.
Negativiteit, die soms zat in opgeklopte valse vrolijkheid, soms in slecht verborgen broodnijd.
Want als je wilde, proefde je soms echt de angst en onzekerheid voor de tijden, die komen gaan bij de mensen, bij de bezoekers, maar ook bij sommige mensen achter de tafels.
Dat zijn keuzes, waar kies je voor?
Voor angst of voor het Licht?
Mijn keus vandaag was duidelijk; ik wil Lichtbrenger zijn.
Ik straalde:))

11 opmerkingen:

Martine zei

Wat fijn dat het je zo goed gaat. Ja je bent in het licht, dat zie en voel ik tot hier, en dat midden in de nacht. Dat maakt me blij.
XXXm

kruidje zei

Die angst is moeilijk vat te krijgen.. vele mensen willen kappen Het lichtje heeft heel goed gewerkt. Ik heb weer byzondere gesprekken gehad en ervaarde de tafel helaas ook als een blok.. volgende keer ga ik ook rondhuppelen!!

Anoniem zei

Ha Assayya,
Laat de stralen maar komen
Zal de mens goed doen in deze tijd.
Groetjes Christiene.

Morgaine zei

Dat is nu exact ook mijn punt, als je de gaven hebt, welke dan ook, moet deze bereikbaar zijn voor een ieder, daarom ben ik gestopt met beurzen etc op deze wijze. Je helpt iemand of niet, betaling is niet nodig, de dankbaarheid is mijn betaling.

Straal jij maar heerlijk verder :-))

XXX

griet zei

ja jouw lichie blijft stralen hoor hi ,is eigenlijk ook heel bijzonder he ook al heb ik overal in mijn lijf pijn ,toch kan ik die energie heel sterk voelen ,en ja die schittering is prachtig op het water ,en misschien is die beurs ook gewoon wel niks voor jou ,en ben je voor wat anders weggelegd xxxxxxxxxxknuff en liefs xxxxx

Boomfriend Ruerd zei

Zo zie je maar weer dat ook dat verandert, misschien nu deze gaven steeds gewoner worden eens tijd voor mensen die verder een gewone baan/leven hebben en daarbij hun gave inzetten.
Of het is mogelijk dat zulke dingen op school geintroduceerd worden en dat mensen van jongsafaan vertrouwd worden gemaakt met hun gaven.
In elk geval waren de beurzen plekken waar mensen in contact kwamen met mensen die hun gaven ontwikkeldv hebben.
And the times they are changing!

Droomgroetjes ut Sneek

Boomvriend Ruerd

curieuzeneuze zei

dat moet een enorm goed gevoel gegeven hebben, assayya, jouw stralen!

en niet alleen voor jezelf!

straal uitbundig verder, zelfs in de donkerste nacht!

Anoniem zei

let there be light,
let there be assaya:-)

goed zo meid,

xxx
klaproos

kruidje zei

Ik ga vandaag naar begravenis van Klaas toe!!

yvette zei

mooi lichtwezen...lichtwerker...heerlijk om dit te lezen!
ik liep hopenloos achter maar ik heb alles gelezen...heerlijk!

Imna zei

Mooi Assyya :-) blij om te lezen dat het goed gaat en succes met de lappendeken, bijzonder hoor.
Dikke knuffel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails