zaterdag 18 april 2009

Rode rozen krijg ik van mijn lief

Dinsdag ben ik weer een jaartje ouder.
Verjaardagen worden, hoe ouder je wordt, zo relatief.
Omdat een van mijn schoonzussen( ze zijn zo'n twintig jaar ouder dan ik ben) een nare val gemaakt heeft , stel ik de feestelijkheden, lees verjaardagsvisite, even uit tot ze weer redelijk mobiel is.
Ik wil geen feestje zonder haar vieren.
We, mijn lief en ik, gaan gewoon lekker op avontuur .
Met de auto, misschien naar de kust, naar zee.
Ergens, waar de wind ziltig ruikt en je de golven tegen de pieren hoort klotsen.
Visje eten, misschien ergens een Engelse thea 's middags of bij warm zonnig weer een romantische picnic, nog leuker.
En een grote bos rode rozen onderweg gekocht.
's Avonds komen de kinderen en mijn mooiste cadeau dit jaar krijg ik toch pas over vijf maanden, een tweede kleinkind:))

11 opmerkingen:

Morgaine zei

Alvast van harte, en eigenlijk, vieren wat je vieren wilt, you never know!

Geniet die dag, wat jullie ook gaan doen. En van harte met tweede kleinkind op komst :-))))))

XXX

curieuzeneuze zei

wat een prachtige vooruitzichten, assayya!

ik wens je een onvergetelijke verjaardag!
het zonneke heb ik voor jou gereserveerd! een hele week lang!
nee ..
een heel leven lang! ;-))

kruidje zei

Ja, ik had gezien dat je jarig wordt op dinsdag..
alvast gefeliciteerd en maar het een hele mooie dag samen met je man!!

Anoniem zei

Al vast van harte gefeliciteerd en een fijne onvergetelijke dag gewenst.
Groetjes Christiene.

Jet zei

Alvast Gefeliciteerd met je verjaardag .
En zo te lezen word het een mooi dagje voor je .
Het weer is morgen ook nog mooi , dus het strand is een goede optie .
Fijne dag morgen hoor .
Liefs van Jet.

amy zei

ik wens je een heerlijke dag morgen!
ook ik had een heerlijke verjaardag
we doen het op de manier dat we zelf willen!!!
fijn voor je dat je weer oma mag worden, wie zijn de gelukkige a.s. ouders?
liefs
ps had je mijn blommetje gezien?

klaproos zei

dat is wel een héél erg mooi kadootje assaya,
daar kijk je gráág naar uit:-)

proficiat hé.

xxx

Morgaine zei

Bij deze echt nog een keer van harte op deze mooie zonnige dag!

XXX

kruidje zei

Gefeliciteerd, maak er een fijne dag van!

Boomfriend Ruerd zei

Fan herte lokwinske,
zeggen wij dan.
Dat je een fijne dag mag hebben.

Droomgroetjes ut Sneek

Boomvriend Ruerd

Martine zei

Proficiat met je verjaardag, geniet maar volop van deze mooie, zonnige dag aan de kust met je liefste.
XXXm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails