vrijdag 24 april 2009

Klankschalen

Net zoals mijn stenen, gebruik ik tegenwoordig ook mijn klankschalen voor de healing sessies.
Ik heb op dit moment drie schalen.
So what , kun je denken, er zijn mensen, die tientallen bezitten.
Maar als je bedenkt, dat de gemiddelde Tibetaanse monnik met één kleine schaal het klooster in ging, dan ben ik toch een redelijk rijk persoon.
Elke schaal heeft mij uitgezocht.
Er is zelfs een schaal, die ik laatst nog niet ”mocht” kopen, omdat ik het geld voor iets anders nodig zou hebben.
Precies het aankoop bedrag had ik een paar week later nodig voor de operatie van mijn hondje.
Maar hij staat er nog, de schaal.
En binnenkort mag en kan ik hem wel kopen.
Misschien is het interessant te weten, dat de schaal het vrouwelijke vertegenwoordigt en de klopper het mannelijke .
Een samengaan van beide geeft de helende klanken, die zo doorwerken in het energetisch lichaam.
De klanken geven niet zelf de genezing, maar zorgen voor een bewustwording, een her-innering, voor het loskomen van blokkades en emoties, waardoor de zelfgenezing op gang gebracht kan worden.
Kan, want hierin ligt ook altijd een eigen keus.
Vanmorgen vroeg heb ik heerlijk genoten van mijn eigen klankschalenconcert, een aardehealing in mijn tuin, en de vogels zongen mee:))

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Even de groetjes vanuit Texel , dit is genieten hoor !
Ik zit even met de laptop in het internet cafe leuk he !
Groetjes en liefs Annie

Jet zei

Lijkt mij mooi om te ervaren zo'n klankschaal .
Hoop voor je dat je hem binnenkort kan kopen .
Mooi al die kleuren groen hé, kan er met stille verwondering naar kijken .
Liefs Jet.

klaproos zei

heerlijk als je er zo van kunt genieten :-)
ik word er een beetje kriebelig van:-)
het zal dus duidelijk niet mijn ding zijn hé,

groetjes
klaproos

kruidje - ayourtha zei

hi hi.. het is ook heerlijk om met die klanken te werken.
De klankschalen zijn mijn lust en leven en je mag zo diep bij mensen binnen dringen.
Ik geniet ook van klankschalen en dat mag iedereen weten!!
Het is de genezing van de toekomst.. daarom ben ik zo blij dat ik het ook toepassen mag.

Marja Hoefsmit

Morgaine zei

Heerlijke geluiden kunnen ze maken net als koeiebellen overigens, kreeg ik ook en nu nog, altijd kippevel van.

Maar straks als ik weer ga huishouden of pastellen zet ik Barbara wel weer even op ;-)

XXX

Keepsmiling zei

Jij ook een heeeeel fijn weekend!!! :-))

Liefsss ML

Anoniem zei

Wat mooi je eigen klank schalen sessie. hoe het klinkt heeft misschien ook nog met de ruimte te maken waar je in bent.
Groetjes Christiene

Martine zei

Oh wat klinkt dat goed, daar was ik wel heel erg graag bijgeweest. Ik stel me dat zo voor, liggend in het gras onder de bloeiende fruitbomen, luisterend naar je klankschalen en de vogels.
Geen mooier lenteconcert.
XXXm

curieuzeneuze zei

dat zal ongetwijfeld een heerlijk concert geweest zijn, assayya! ;-))

wat vonden de buren ervan? :-))

yvette zei

heel heel heel diep komt dat binnen, maar als de vogels zo mooi aan het zingen zijn is dat mij op dat moment genoeg om naar te luisteren, het is wel dankbaar dat ze nu naar jou mochten luisteren...knufs
yvette

MariecusBruyn zei

Wat hebben die vogels mee genoten met jou :)
En wat betreft het bewustwordingsproces... het is inderdaad een proces dat je verkiest aan te gaan, of niet. En soms is een klankschaal nét dat tikkeltje ruggesteun dat je kon gebruiken, of een tekening, of een steen die je op je weg tegenkomt.
Dank je wel voor je prachtige, bewustwordende reactie, Assaya!

kruidje zei

bedankt voor je reactie, ik heb het aangepast!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails