donderdag 30 april 2009

Het oranje gevoel van de carneool +update

Is er een betere steen om vandaag op Koninginnedag te dragen dan de carneool.
Deze oranje steen bruist van vreugdevolle energie.
Carneool (of kornalijn) komt van *cornu ( = hoorn(Lat)), en het lijkt wel of hij na alle somberheid de afgelopen tijd een hoorn van overvloed, van blijheid uitstort.
Als drager van de carneool ben je minder gevoelig voor negatieve energie om je heen, zoals woede en afgunst.
Hij laat je op een andere manier, minder emotioneel betrokken, tegen al die negativiteit aankijken
Hierdoor ben je volledig is staat om van je leven hier op aarde te genieten.
Carneool werkt op het tweede chakra en aktiveert deze.
Fysiek werk hij op de spijsverteringsorganen en het bloed en organen, die met bloed te maken hebben zoals hart, lever en nieren
Door zijn ontspannende werking heeft hij ook invloed op het zenuwstelsel en brengt daar niet alleen lichamelijke, maar ook innerlijke rust.
De steen helpt verder bij seksuele geremdheid en andere problemen, stimuleert de seksuele energie, is daarom ook een soort afrodiciacum
Vandaag geef ik iedereen de bruisende levensenergie van de carneool:))
* er zijn meer interpretaties van de naam carneool, oa carne, naar de vleeskleur en kornoelje van
gelijknamige struik

De trieste gebeurtenissen in Apeldoorn hebben hebben deze dag en dit log overschaduwd.
Mijn innigste gevoelens gaan uit naar de slachtoffers en hun naasten.

(((licht, kracht en liefde)))

8 opmerkingen:

MariecusBruyn zei

De carneool, wat een prachtige steen. Moge hij vandaag veel kracht uitstralen en innerlijke rust brengen bij het nederlandse volk.

Morgaine zei

Kippenvel blijft en ongeloof

curieuzeneuze zei

wat een mooie, warme steen, assayya!!

onbegrijpelijk dat alles zo snel zwart kan kleuren ..

sterkte aan iedereen,

Anoniem zei

Je kan niet geloven dat iemand zo iets doet.

Christiene

yvette zei

De carneool zal de mensen die verdriet hebben ook helpen!

assyma zei

assaya, ik weet niets van chakra, maar voor ik je artikeltje las over de carneool, las ik eerst dat stukje over de elfjes in het elfenrijk.
Weet je, assaya, sinds gister heb ik behoorlijk wat logjes bezocht, vooral midden in de nacht, gewoon op zoek naar troost, herkenning, begrip...
maar dit stukje over de elfen geeft me zo´n rust...ook dit bestaat, naast alle ellende van gister...ook deze wereld van stilte in het rijk van de elfjes...

dank je wel, voor de troostende kracht van je site.

Boomfriend Ruerd zei

Hmm kreeg gister nog een steen van een vriend blauw met wit, ben de naam even kwijt. Maar dat schiet me nog wel te binnen!

Treurgroetjes ut Joure

Boomvriendje

Boomfriend Ruerd zei

Haha ik weet het weer ik heb een sodaliet gekregen. Zal wel ergens goed voor zijn dat deze steen me vondt!

Goddelijke groet ut Sneek

Boomvriendje

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails