woensdag 25 maart 2009

Griep, .....alweer!!!

Geen stenen deze keer, ook geen informatief log.
Deze microscopisch kleine organismen teisteren de hele week al mijn lichaam
Erger dan in januari, veel heftiger.
De afgelopen dagen koorts pieken van 39.8, afgewisseld met zweet dat van mijn lijf af gutst.
Mijn hoofd voelt af en toe aan als gloeiend lava, waarin elke gedachte wordt al verzengd voordat hij is ontstaan.
Ik zet hier ook geen stenen voor in, omdat ik de oorzaak ook wel weet.
Misschien een, maar daarover later meer.
Aan mijn lichaam is het nu om weer de goede balans te vinden:))

7 opmerkingen:

Martine zei

Ach lieve meid, alweer griep. Wat een ellende. Deze keer misschien eens in bed blijven tot je helemaal beter bent?
Ik wens je beterschap en sterkte.
XXXm

Morgaine zei

Beterschap met mijn tiener gaat het gelukkig alweer beter, haar temp is net gezakt na de douche en gaat toch stage proberen vandaag na 2 dagen thuis waarvan 1 dag op bed en gisteren op de bank gelegen te hebben, gember, citroen, honing met thijm, een spaanse honing verkrijgbaar bij AH did it!

XXX

amy zei

ik wens je veel beterschap
liefs

klaproos zei

ay ay ay dat is héél erg vervelend voor je,
ik wens je snelle beterschap toe,

* boeketje blommekes achterlaat*

griet zei

jeetje nou alweer ,ik hoor dat heel vaak dat het weer terugkomt ,ik ben deze winter nog niet verkouden ook geweest ,en alle mensne om me heen wel als ik hem krijfg ,en dat is natuurlijk niet zo dan is het raak ,maar ik wil het gewoon niet einde hi .en jou wens ik veel sterkte want zo wordt je weertstand er niet beter op natuurlijk xxxxxknuffie en liefs xxxxx

colourfullflowergirl zei

Hoop dat je je snel beter voelt. En echt...goed uitzieken helpt!!
Heel veel beterschap!!!

Imna zei

Beterschap Assayya en jij weet het beste wat goed voor je is en wanneer :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails