maandag 16 maart 2009

Een trein vol vlinders

Als je met het Boekenweekgeschenk een zondag gratis mag reizen met de NS en er is op die zondag ook nog een heel grote mineralenbeurs, dan is voor mij de keus snel gemaakt.
(google boekenweekgeschenk)
Gistermiddag heb ik in een soort van Luilekkerland van stenen en kristallen gelopen.
Met mijn kennis en intuïtieve gaven heb ik hele leuke contacten gemaakt, met de standhouders en met mensen, die daar stenen kwamen kopen.
Wat een stenen, de ontroerend mooie cactus-amethisten; kwartspunten, als kathedralen zo hoog en indrukwekkend sterk en statig; een grote citrienschedel, die contact met me zocht, zo mooi gemaakt, maar zo verschrikkelijk duur.
Mijn therapie-stenen hebben een mooie uitbreiding gekregen en wat leuk is, ik heb de stenen voor een therapeutenprijs gekregen, dwz met een aanzienlijke korting.
Op deze beurs kon ik stenen vinden, die op de normale parabeurs of in een stenenwinkel niet te vinden zijn.
Ik heb de datum al in mijn agenda gezet, in september ga ik weer:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails